Pracownik zdalnej obsługi Klienta

PASSION FOR PEOPLE

Wybieramy i łączymy wyjątkowych ludzi

PASSION FOR HELPING

Wspieramy wartościowe inicjatywy

PASSION FOR DESIGN

Projektujemy kreatywnie

Poszukujemy kilku fajnych osób do telefonicznej i mailowej obsługi klienta w firmie Tapicare i markach zależnych. Oferujemy pracę w wymiarze dodatkowym dla osób dyspozycyjnych w ciągu dnia – częściowo lub całkowicie zdalną. UWAGA – my nie dzwonimy do potencjalnych klientów – zajmujemy się obsługą stałych kontrahentów i przyjmowaniem zleceń od osób dzwoniących i zainteresowanych ofertą.

Nasza firma istnieje po to by pomagać ludziom. Zajmujemy się wydłużaniem żywotności różnych powierzchni poprzez ich czyszczenie, renowacje i konserwacje. I jesteśmy w tym całkiem nieźli 😉

TA OFERTA PRACY BĘDZIE IDEALNA DLA CIEBIE JEŚLI:

– jesteś w stanie odbierać połączenia telefoniczne od 8:00 do 20:00 w dni robocze(czasem kilka, a czasem kilkadziesiąt dziennie – zależy od sezonu), oraz sporadyczne telefony w weekendy

-masz doświadczenie w obsłudze klienta i uważasz, że dobrze radzisz sobie w sprzedaży telefonicznej czy mailowej,

– cenisz sobie wysoką jakość i dobrze wykonaną robotę,

– chciałbyś mieć pewność sprzedaży usług i produktów najwyższej jakości (mamy 99,9% zadowolonych klientów!),

– lubisz rozmawiać z ludźmi i Twój entuzjazm da się „wyczuć” w słuchawce,

– potrafisz poprawiać jakość w swoim miejscu pracy -nasze marki stale poprawiają jakość swoich usług (obsługa klienta też musi działać z dnia na dzień lepiej)

– znasz lub poznasz aglomeracje Śląską lub innej lokalizacji tak by sensownie umawiać zlecenia i wizyty specjalistów u klienta.

– należysz do osób otwartych na rozwój i wiedzę i chętnie będziesz korzystać z naszych materiałów poprawiając swoje umiejętności.

– jesteś osobą dyspozycyjną i elastyczną gotową odbierać połączenia i wiadomości od rana do wieczora wplatając w to prywatne obowiązki czy inne zajęcia (większość klientów dzwoni do nas rano i w godzinach około popołudniowych – natężenie telefonów jest też zależne od dnia tygodnia i pory roku),

Praca może być w 100% wykonywana zdalnie.

UWAGA – my nie mamy niezadowolonych klientów! Tutaj nikt nie każe Ci wciskać kitu zapakowanego w ładny papierek. Nasi klienci będą Ci wdzięczni za doradztwo i fachową usługę. Gwarantujemy, że z dumą będziesz mógł/mogła używać swojego imienia i nazwiska w prowadzonej rozmowie.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
– odbieranie połączeń przychodzących,
– odpowiadanie na wiadomości klientów,
– umawianie zleceń u klientów i prowadzenie kalendarza firmowego (opcjonalnie w zależności od marki w jakiej będziesz działać),
– doradzanie klientom najlepszego dla nich rozwiązania,
– sprzedaż sensownych usług dodatkowych,
– opieka po sprzedażowa, czyli po prostu telefon po wykonanym zleceniu z pytaniem jak się podobała praca naszych specjalistów,
– obsługa i działanie zgodne z procedurami firmy

W zależności od obsługiwanego działu firmy będziesz odbierać dziennie od kilku do kilkudziesięciu telefonów/wiadomości. Na Twoje wynagrodzenie składać się będzie czas poświęcony na obsługę naszych zapytań oraz Twoje zaangażowanie w powierzone zadania. Rozliczenie możliwe na podstawie faktury, umowy o dzieło, zlecenie. Praca ma charakter dodatkowy.

Zainteresowała Cię nasza oferta? Teraz Twoja kolej – przebij się, wyróżnij i zainteresuj nas swoją osobą 🙂 Napisz dlaczego taka praca będzie dla Ciebie idealna. Wyślij wiadomość w której przekonasz nas, że świetnie sobie poradzisz w takiej roli i dołącz koniecznie swoje CV. Odpowiemy na wybrane zgłoszenia spełniające kryteria 😉

Wspieramy wspaniałe akcje i firmy

Tworzymy, wspieramy i rozwijamy prawdopodobnie najlepsze inicjatywy i firmy w kraju. Oto kilka z nich: