Poszukujemy pełnej ENTUZJAZMU, CHĘCI DO DZIAŁANIA i ODPOWIEDZIALNEJ osoby na stanowisko telefonicznej obsługi klienta.
PORTRET IDEALNEGO KANDYDATA:
– nie ma problemów z samodyscypliną i organizacją czasu pracy
– doskonale radzi sobie z obsługą komputera,
– potrafi obsłużyć skrzynkę e-mail i pakiet MS Office,
– mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym,
– kieruje się rozsądkiem i osiąga wyznaczone cele.
Oprócz tego ogromnym atutem idealnego kandydata jest też znajomość technik sprzedaży i doświadczenie w prowadzeniu rozmów!
LISTA OBOWIĄZKÓW:
– odbieranie telefonów i umawianie terminów zleceń (odbieranie połączeń telefonicznych tylko od stałych i potencjalnych klientów zainteresowanych naszymi usługami, nie obdzwaniamy żadnych baz klientów).
– obsługa skrzynki e-mail,
– wprowadzanie i porządkowanie danych o Klientach w firmowym systemie CRM,
– sporadyczne zadania związane z przygotowaniem dokumentów do zamówień lub na potrzeby zarządu.
KORZYŚCI:
– wynagrodzenie 2200 zł brutto
– umowa o pracę (po okresie próbnym)
– praca w godzinach 7.30 – 15.00 i 12.30 – 20.00
– ekstra płatne DOBROWOLNE dyżury weekendowe,
– otrzymasz od nas telefon i komputer służbowy,
– dla sprawdzonych pracowników możliwość pracy zdalnej!
– pracujesz tylko 7,5h dziennie!
– prywatna opieka medyczna,
– karnet na siłownię lub karta cinema city (po okresie próbnym)
– kawa, herbata i yerba mate dostępne w każdej naszej lokalizacji,
– wdrożenie w miłej atmosferze + materiały pomocnicze w formie przystępnych filmów i kolorowych poradników.
Zapomnij o pracy w uciążliwym call center! U nas będziesz wyłącznie odbierał telefony od naszych klientów zdecydowanych na usługi i pracował tylko dla solidnej firmy, które reprezentuje bardzo wysoki poziom usług, a liczba reklamacji wynosi praktycznie zero! To bardzo wygodna i przyjemna praca, dla rzeczowych i uczciwych osób.
Czekamy na Twoje CV i napisz kilka słów dlaczego właśnie z Tobą mielibyśmy się skontaktować.